Spíkri a prezentácie v roku 2019

Janko Januška

Janko Januška

CEO v Spotibo

5 zásadných lekcií, ktoré mi dala prax

Nie všetko o SEO sa dá dočítať na webe či v knihách. A nie všetko, čo sa píše v knihách, je pravda.

Daniel Duriš

Daniel Duriš

Hlavný konzultant v Basta digital

How to prepare for the future of SEO?

Since 1997 we have been hearing almost every year that SEO is dead. But, what they call the death of SEO, he sees as change and new opportunity. Daniel is going to talk about changes we have seen since Google went mainstream and present the changes we can expect to happen in the next few years. What do we need to do to prepare for them?

Thomas Kloos

Thomas Kloos

CEO v .kloos (Rakúsko)

Optimising for voice search: get those coveted featured snippets!

Be ready for the future, and do better now. How to prepare for voice search and get more visibility on SERPs at the same time. In voice search, the winner takes it all. In a screenless browsing scenario, we don’t get 10 results with declining CTR and number of clicks towards the bottom. The user asks one question and gets one answer. We need to be the ones giving this answer!

Maroš Kortis

Maroš Kortiš

Head of Marketing v Mangools

16 % miera odozvy pri outreach kampani? Takto!

Príbeh úspešnej a kreatívnej linkbuildingovej kampane, ktorá oslovila desiatky SEO špekulantov a zabavila ľudí na sociálnych sieťach.

Mihai Vinatoru

Mihai Vinatoru

CEO v Digital Workforce (Rumunsko)

How we won 90% of SEO pitches last year

Our approach on creating a SEO proposal with objectives, action plan, budget and KPIs, that no manager could refuse.

Pavel Ungr

Pavel Ungr

SEO konzultant (Česká republika)

Nezbytnosti SEO konzultanta, které vás v žádné agentuře nenaučí

Co jsou nezbytné schopnosti skvělé SEO specialisty? Prozradím vám, co jsem se naučil za 15 let v oboru já a co vám v agentuře neřeknou.

Juraj Sasko

CEO vo Visibility

Čo som sa naučil v SEO biznise za 15 rokov

So SEO som začínal ešte počas vysokej školy ako freelancer na internetových fórach a prešiel som si rôznymi fázami vývoja SEO biznisu aj online marketingu. Ako sa SEO menilo za tie roky a čo som sa popri tom naučil?

Tibor Peták

Tibor Peták

SEO konzultant v SEOchat

Navigácia na webe je hodnotiaci faktor na Googli

Stránkam, ktoré sú odkazované z prominentných miest webu, sa dostáva viac odkazovej šťavy a sú viditeľnejšie na Googli. Dá sa to ale ukázať na dátach? Ako silný je tento efekt a čo z toho vyplýva pre SEO?

Lukáš Koprivňanský

Lukáš Koprivňanský

SEO špecialista v ui42

Ako postupovať pri optimalizácii crawl budgetu

Ako postupovať pri optimalizácii crawl budgetu e-shopu, ktorý má niekoľko miliónov URL adries? Postup krok po kroku a problémy, na ktoré môžete naraziť.

Filip Podstavec

Filip Podstavec

Stavbyvedoucí v Marketing Miner (Česká republika)

Technologické novinky v Google za poslední rok

Poslední dobou se zdá, že Google už nedělá takové zásahy do výsledků vyhledávání. Opak je pravdou, pouze je nedělá nárazově, takže jsou veřejnosti skryté. Na pozadí se dějí velké věci, které světem SEO zatím moc nerezonují – o čem byste měli vědět?

Silvia Balejčíková

Silvia Balejčíková

SEO špecialistka v Basta digital

Analýza kľúčových slov 3.0

3 scenáre, ktoré vám pomôžu z veľkého množstva kľúčových slov vybrať tie, na ktoré sa oplatí zamerať a rovno z nich vyplynú akčné kroky.

Lukáš Sitár

Lukáš Sitár

SEO špecialista v Exponea

Ako vyťažiť maximum z existujúceho obsahu?

Niekedy sa neoplatí vrhnúť na tvorbu nového obsahu, ale vylepšiť ten, čo už na webe máte. Prezradím vám, ako s obsahom na webe narába Exponea.